Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 76
Pokaż wszystkie komentarzeMoże ktoś mi powie, dlaczego w tym kraju tak uparcie lansuje się ideę 500-600 na pierwsze moto ?? - przecież to jakiś absurd i to tak tylko w tym zacofanym kraju funkcjonuje bo nawet u Czechów bardzo popularne są 250-tki o zachodniej granicy już nie wspominając. Dlaczego do jasnej ciasnej nie robicie testów/opisów małych pojemności ? honor Wam nie pozwala na nie wsiąść czy wstyd przed znajomymi że lansu nie będzie co ? Motogen to samo ehhhhh tabloidy psia morda :/.
OdpowiedzWidzialem na scigaczu czy motogenie nie jeden raz recenzje 125tek i 250tek, więc testowane były:) Nie wiem tez o co ten lament z awantura o pojemnosci - niech kazdy sobie wybierze to na czym się będzie dobrze czuł i już. Fakt ze pierwszy sprzet im lzejszy i lagodniej oddajacy moc, tym latwiej go ogarnac (zwlaszcza takie prozaiczne rzeczy jak toczenie sie przy minimalnej predkosci, jazda po miescie czy wprowadz/wyprowadz z garazu). Tak czy inaczej po przejezdzeniu intensywnego sezonu do wszystkiego idzie przywyknac i czerpac przyjemnosc z jazdy pełną gębą (wiem po sobie, bo praktycznie zaczalem od litrowego turystyka - kto chce niech nasladuje, kto nie to nie - mamy wolny kraj) Rozumiem, ze mozna by sie oburzac jak artykuł miałby tytuł "r6 czy gsx-r 600 dla mlodego motocyklisty" - ale gs 500 czy XJ to naprawde spokojne sprzety, i tanie, i latwe w prowadzeniu, i duzo czesci... Jak bym mial wiecej kasy to taka 250 mialbym pewnie jako drugi sprzet (np. yamaha wr 250) no ale niestety nie stac. A jak trzeba wybrac jeden motocykl to 600 w polskich warunkach wydaje się najrozsądniejszym wyborem.
OdpowiedzW Polsce niestety 250 są mało popularne... Pewnie powodem są ich ceny, a niestety do najlepiej zarabiających nie należymy. Jak mam wydać 5tys na używane 250 i wymienić je w następnym sezonie to wolę za to samo kupić 600 i pojeździć 3-4 sezony. Oczywiście nie mówię o ludziach, którzy uważają że jeśli przejeździli sezon na 600 to uważają, że mają je opanowane w 100% i śmiało mogą się przesiadać na litra. Gdybyśmy zarabiali jak za zachodnią granicą to śmiało można by było wydać miesięczne zarobki na moto i spokojnie przejeździć sezon sprzedać dołożyć znów miesięczne zarobki i kupić 600. Ale przy polskich realiach na 20 letnie moto trzeba odkładać rok, a większość ma też inne marzenia niż przez 5 lat pracować tylko na utrzymanie i 20 letnie moto. Osobiście wolałbym kupić 500 czy 600 i przejeździć 4-5 sezonów i spokojnie kupić coś mocniejszego i mieć na kolejne kilka sezonów.
OdpowiedzCo ty za głupoty opowiadasz ? Czytałeś chociaż co autor tego tematu napisał powyżej ? Nic mój drogi tu się nie lansuje :) pokaż choć jedną 250tkę która będzie tak nie zawodna jak gs 500 czy xjotka , do której części będą za grosze i będzie ich masa do wyboru :> a Spalanie będzie na poziomie ów wymienionej przez ciebie 250 (4.5-5l :] !?.
OdpowiedzNo właśnie się lansuje XJ600 na pierwsze moto !! a dlaczego nie XJ 250, HJ270 czy inne DupeJot300, już sam tytuł artykułu kieruje młodych ludzi na większe pojemności. A nie pojemność ale umiejętności są ważne.
OdpowiedzDam Ci 3tys a Ty mi kup takie motocykle w dobrym stanie i później kupisz mi do nich części zamienne, ale dam Ci tyle na te części ile kosztują do xj600 albo gs500. Człowieku realia są inne, oczywiście najlepiej byłoby przejść przez wszystkie pojemności, bo po za umiejętnościami mielibyśmy możliwość pojeździć na wielu sprzętach. Niestety przeciętnego Polaka nie stać na zmianę motocykla co sezon i woli kupić większą pojemność i pojeździć kilka sezonów. A po za tym dochodzi jeszcze to, że im więcej motocykli kupujesz tym większa szansa, że trafisz na mine.
OdpowiedzJak do 1300 części będą tańsze niż do XJ to też sobie kupisz na pierwsze moto ? Ciekawe czy dożyjesz do rugiego moto :)
OdpowiedzPłakać mi się chce jak wypowiadają się ludzie którzy motocykl widzieli jedynie na ekranie monitora... Między 1300 a 500-600ccm jest sporo większa różnica niż między 250 a 600. Kup motocykl pojeździj i dopiero zacznij się wypowiadać.
OdpowiedzKolego ... na MZ-tce jeździło się mając kilkanaście lat prawda jest taka, jak nie masz drygu do jazdy i rozumu to i 50-ka Ci nie pomoże, sam widziałem kilka wypadków na małolitrażowych motocyklach. Wypadało by dodać tutaj o szczęściu, bo to jeden z głównych składników na bezpieczną jazdę.
Odpowiedz